Tijdelijke collega voor de uitvoering en coördinatie van de Servicedesk werkzaamheden

Eisen: - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround Servicedesk medewerker - Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior of coördinerende medewerker ICT - Je hebt aantoonbare werkervaring met Windows, Outlook, Active Directory, Topdesk én MS Teams - Je hebt aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices zoals telefoons, laptops en tablets, inclusief de voorbereidende werkzaamheden hiervoor - Je hebt aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support - Je bent per direct beschikbaar voor 32 uur per week gedurende de gehele opdracht inclusief de mogelijke verlengingen Wensen: - Je hebt aantoonbare werkervaring in een coördinerende of leidinggevende functie binnen de ICT - Je hebt aantoonbare werkervaring met projectmatig werken - Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft en/of ITIL certificeringen - Je hebt een korte persoonlijke motivatie geschreven waarin je jezelf voorstelt en toelicht waarom je geschikt bent voor deze opdracht - Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker Omschrijving: Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega voor de uitvoering en coördinatie van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie. Jij voelt je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving en weet het overzicht te bewaren, te prioriteren en projectmatig te werken bij het oplossen van problemen. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dit is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Je hebt een duidelijke visie hoe de toekomstige servicedesk eruit kan komen te zien. Samen met je collega van de Servicedesk leid je de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen. Je monitort alle Topdesk meldingen, verdeelt de werkzaamheden en bewaakt de kwaliteit en doorlooptijd. De Servicedesk is het visitekaartje van team Facilitair. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in. Je wordt aangestuurd door de Teammanager Facilitair. De servicedesk bestaat nu uit twee medewerkers. De werkzaamheden vinden plaats in het gemeentehuis van De Ronde Venen. Gratis parkeren en openbaar vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.