Teamleider ICT Servicedesk & Werkplekbeheer
Eisen: - HBO werk- en denkniveau - Aantoonbare ervaring als teamleider in een ICT-omgeving - Ervaring met het aansturen van Servicedesk en Werkplekbeheer teams - Sterke leiderschaps- en coachingsvaardigheden - Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden - Resultaatgericht, proactief en stressbestendig - Ervaring met het opstellen van rapportages en het bewaken van KPI's - Ervaring met het structureren/ professionaliseren van een team Omschrijving: Voor een zorginstelling in de regio Noord-Holland zijn wij op zoek naar een Teamleider ICT Servicedesk & Werkplekbeheer. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en verder professionaliseren van de teams Servicedesk en Werkplekbeheer. Je zorgt voor een optimale dagelijkse dienstverlening en minimaliseert verstoringen van de primaire processen binnen de organisatie. Je bent een verbindende en resultaatgerichte leider die in staat is om teams te motiveren, ontwikkelen en naar een hoger niveau te tillen. Je geeft directe sturing en persoonlijke aandacht aan teamleden, en creëert een positieve en stimulerende werkomgeving. Daarnaast voer je personeelsbeleid uit, inclusief het meedenken over deskundigheidsbevordering. Operationeel ben je verantwoordelijk voor een soepele dagelijkse dienstverlening van de Servicedesk en Werkplekbeheer. Je coördineert taken en prioriteiten, en bewaakt en rapporteert de prestaties (KPI’s) van het team. Bij afwijkingen van de afgesproken servicelevels ben je verantwoordelijk voor escalatie. Je fungeert als bruggenbouwer tussen de teams en andere vakgroepen, en draagt bij aan een cultuur van samenwerking en continue verbetering. Je zorgt voor heldere communicatie via dagstarts, afdelingsoverleggen en nieuwsbrieven. Je identificeert en implementeert procesverbeteringen en bewaakt de processen. In uitdagende situaties behoud je het overzicht en communiceer je helder en proactief met de organisatie, ook buiten werktijden.