Skilled Support Medewerker IT @ Microsoft Gold Partner (Full time)
Eisen: - Minimaal MBO 4 (expert opleiding) denk- werkniveau - Goede kennis van informatiesystemen, hard- en software - Kennis en ervaring met TOPdesk is een pre - Ervaring met o.a. Windows, MS Office 365, SharePoint, VoIP techniek (Broadsoft) - Analytisch vermogen om totale processen en samenhang te kunnen overzien - Goede beheersing van de Nederlandse taal. Omschrijving: Voor onze Microsoft Gold Partner in de regio Den Haag zijn wij op zoek naar een medewerker ICT, een MBO starters positie waarin je via het behalen van certificeringen thuis en op kantoor kunt doorgroeien als high skilled support professional op het – next new thing – hosting platform dat in dienst staat van de gevraagde klantoplossing in plaats van de techniek daarachter. Op locatie werk je samen met 10 andere ervaren collega’s aan het verder uitrollen van de groeistrategie. Je bent verantwoordelijk voor het zoveel mogelijk oplossen van incidenten zowel functioneel als technisch. Waar nodig schakel je een specialist of één van de partners van de klant in. Bij incidenten zorg je voor de juiste opvolging en bewaak jij de voortgang en zorgt voor goede communicatie. De werkzaamheden bestaan uit het oppakken en registreren van incidenten in TOPdesk en ondersteunen op afstand. Daarnaast bewaak je ICT-beheerprocessen zoals configuratiebeheer, helpdesk, wijzigingsbeheer en security. Je hebt een proactieve houding en doet voorstellen voor verbeteringen en het gebruik van ICT hulpmiddelen. Ook test je (nieuwe) functionaliteiten en stel je gebruikersinstructies op. Verder verzorg je trainingen aan collega’s. Dit is een voltijd functie met een goed salaris, vakantiegeld, bedrijfsfeesten, budget voor professionele ontwikkeling, een kerstpakket en een volledig verzorgde lunch op kantoor. De werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag in dagdienst.