Skilled servicedesk medewerker

Eisen: - Minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. - De kandidaat moet in loondienst zijn van de Inschrijver voor minimaal het aantal uren en de looptijd van de opdracht. - De aangeboden kandidaat moet in het bezit zijn van een MBO4 opleiding binnen de ICT op netwerk gebied. - De aangeboden kandidaat moet in het laatste jaar werkzaam zijn geweest binnen een skilled servicedesk in de ICT dienstverlening in de zorgsector. - De aangeboden kandidaat moet aantoonbare kennis van Active Directory en Azure Active Directory hebben. - De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar ervaring met SKYPE for business, Quandago en Teams telefonie hebben. - De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar ervaring met floor walking, ondersteuning bij netwerkmigraties en telefoniemigraties hebben. Wensen: - De aangeboden kandidaat is in het bezit van ITIL 4 Foundation. - De aangeboden kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs B i.v.m. buitendiensten. - De aangeboden kandidaat heeft minimaal één (1) jaar aantoonbare werkervaring met Topdesk. - De aangeboden kandidaat moet binnen de laatste 2 jaar op een skilled service desk gewerkt hebben met onsite support. - De aangeboden kandidaat moet bereid zijn sporadisch buiten kantooruren migraties uit te voeren. Omschrijving: Als skilled servicedesk medewerker bij de GGD Amsterdam ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de ICT-omgeving. Je zult meldingen afhandelen, accountbeheer uitvoeren en gebruikersinstructies geven. Je werkt samen met een team van 6 tot 8 personen in shifts van 7.45 tot 17.00 uur. De afdeling automatisering, waar je deel van uitmaakt, is verantwoordelijk voor alle ICT-zaken binnen de GGD. Je zult betrokken zijn bij diverse projecten en werkzaamheden die voortkomen uit de transformatie van de afdeling. Je taken omvatten onder andere het beheer van accounts en rechten, het installeren van hardware en het opstellen van gebruikershandleidingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van meldingen, zowel telefonisch als op locatie. Je zult ook betrokken zijn bij probleemanalyse bij complexe storingen en het bijhouden van de CMDB. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken en klantgericht bent, aangezien je veel contact hebt met gebruikers. De gemeentelijke organisatie streeft naar een divers personeelsbestand en waardeert verschillen tussen collega's. Je zult werken in een dynamische omgeving waar je bijdraagt aan de ICT-dienstverlening in de zorgsector. Dit is een tijdelijke functie met de mogelijkheid tot verlenging, en je moet bereid zijn om buiten kantooruren te werken indien nodig. Een MBO4 opleiding in ICT is vereist, evenals ervaring met Active Directory, Azure Active Directory, en andere relevante technologieën.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.