Skilled servicedesk medewerker
Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - Beschikbaarheid en tarief kandidaat - Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. - Eis - Verificatie kennis Verificatie van de kennis van de kandidaat. - Eis - Draaideurconstructie Is de aangeboden kandidaat in de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam? - Eis - CV toevoegen U voegt het cv toe van de kandidaat. - Eis - Toevoegen motivatie Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. - Eis -Opleiding De aangeboden kandidaat moet in het bezit zijn van een MBO4 opleiding binnen de ICT op netwerk gebied. - Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat moet in het laatste jaar werkzaam zijn geweest binnen een skilled servicedesk in de ICT dienstverlening in de zorgsector. - Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat moet aantoonbare kennis van Active Directory en Azure Active Directory hebben. - Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar aantoonbare ervaring met SKYPE for business, Quandago en Teams telefonie hebben. - Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat moet in het afgelopen jaar ervaring met floor walking, ondersteuning bij netwerkmigraties en telefoniemigraties hebben. - Eis - Verificatie Ervaring Verificatie van de ervaring van de kandidaat. Wensen: - Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft minimaal één (1) jaar aantoonbare werkervaring met Topdesk. - Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat moet bereid zijn sporadisch buiten kantoor uren migraties uit te voeren. - Wens - Certificaat De aangeboden kandidaat is in het bezit zijn van ITIL 4 Foundation. - Wens - Rijbewijs De aangeboden kandidaat is in het bezit van een Rijbewijs B i.v.m. buitendiensten. - Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat moet binnen de laatste 2 jaar op een skilled service desk gewerkt hebben met onsite support. - Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat is in bezit van Rijbewijs B i.v.m. buitendiensten. Omschrijving: Als helpdeskmedewerker maak je deel uit van het team automatisering van de GGD. Samen met de systeembeheerder zorgen wij voor alle ICT van de GGD Amsterdam. De service desk bestaat uit 6 tot 8 personen en werkt van 7.45 tot 17.00 in shifts. Het hele team bestaat uit ongeveer 20 collega’s. De afdeling automatisering van de GGD gaat onderdeel uitmaken van de regie organisatie van de Gemeente Amsterdam. Naast onze gewone dienstverlening hebben wij veel extra activiteiten in het kader van deze transformatie. De service desk zal hier ook in meewerken. Na de transformatie houdt onze afdeling op te bestaan. De werkzaamheden omvatten accountbeheer, imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware. Je doet bestellingen en levert deze uit. Daarnaast neem je deel aan diverse projectoverleggen en stel je gebruikershandleidingen op. Ook geef je voorlichting en instructie aan de gebruikers. Je handelt meldingen af, zowel telefonisch als op locatie, en voert probleemanalyse uit bij complexe storingen. Het bijhouden van de CMDB en rechtenbeheer zijn ook belangrijke taken. Je werkt in een dynamische omgeving waar samenwerking en klantgerichtheid essentieel zijn. Je krijgt de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen en bij te dragen aan de ICT-omgeving van de GGD Amsterdam.