Servicenow ontwikkelaar ‘walk up experience’
Gemeente UtrechtUtrecht

Eisen: - Geef hier twee recente en relevante referenties op. - Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden? - Heb je werkervaring met ServiceNow? Wensen: - Heb je werkervaring met de ‘walk up experience’ module in ServiceNow? - Licht toe met welke aspecten/onderdelen/modules binnen ServiceNow je ervaring hebt. - Per wanneer ben je beschikbaar en voor hoeveel uur per week? - Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie. Omschrijving: Utrecht heeft jou nodig! Het Serviceplein is de interne 1e lijns dienstverlener voor ICT, HRM en Facilitair en Huisvesting binnen gemeente Utrecht. Specifiek voor het ICT-cluster is de wens om wachtrijmanagement via ServiceNow in te richten om de baliedienstverlening te verbeteren. ServiceNow is dé servicemanagement tool van de gemeente. Elke week zijn er een paar honderd klantcontacten bij de ICT-balie op het Stadskantoor en werken hier twee tot vier Serviceplein medewerkers. Als ontwikkelaar ga jij je bezig houden met het vertalen van de wensen van het Serviceplein naar de technische inrichting van de ‘walk up experience module’ in ServiceNow. In de bijlage vindt je de functionele wensen van het Serviceplein. Deze opdracht loopt af wanneer de inrichting voltooid is. Bij een fulltime werkweek schatten we dat de opdracht na circa 3 maanden gereed is. Bij minder uren per week zal de opdracht langer duren. Je taken zijn: Het conform functionele wensen inrichten van de ‘walk up experience’ module voor het Serviceplein ICT binnen de ServiceNow omgeving van de Gemeente Utrecht. Dit in afstemming en waar nodig samenwerking met de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht. Het indien van toepassing afstemmen van afwijkingen van de functionele wensen met de opdrachtgever. Tevens afstemmen van aanvullende vraagstukken om de wensen te (kunnen) realiseren en/of extra mogelijkheden in de module te benutten. Het overdragen van de gerealiseerde producten aan de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht, na realisatie van de walk up experience, opdat de Gemeente Utrecht de module zelf kan onderhouden en doorontwikkelen.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.