Servicenow devops engineer

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - Je bent op 11 april 2025 beschikbaar voor een eventueel gesprek - Kennis van: o Rest API’s o Javascript, HTML, CSS, Angular JS - Kennis van- en ervaring met Agile werkwijze, met name Scrum en Kanban. - Kennis van SIAM implementaties is een pre. - Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau. - Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare (DevOps Engineer ServiceNow) functie; ITIL 4 kennis. - ServiceNow gecertificeerd (Developer/ Implementation Specialist) o Bekend met modules als ITSM, HR, Finance, WSD en uitgebreide Portal kennis. Wensen: - U toont duidelijk aan (max 300 woorden) op welke wijze u in vorige opdrachten hebt bijgedragen aan de implementatie en/of doorontwikkeling van het product ServiceNow. Beschrijf uw rol, uw specifieke bijdrage en het eindresultaat. Beschrijf dit voor zowel de soft skills die u bezit als de inhoudelijke expertise die u mee brengt (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Benoem hierbij de ervaring die u heeft opgedaan met ServiceNow en in het bijzonder met welke modules u al eens eerder heeft gewerkt. Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score. Omschrijving: Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Binnen de directie BOI (Beheer en Ontwikkeling IT) bevindt zich de afdeling Support en Projecten. Een van de teams binnen deze afdeling levert de ESM (Enterprise Service Management) dienst. Voor deze dienst maken we gebruik van het ServiceNow platform. ServiceNow is de bron voor informatie en sturing binnen IT en Facilitaire Services. We maken onder andere gebruik van modules IT Servicemanagement Professional, IRM en WSD. Voor integraties met diverse leveranciers maken we gebruik van standaard ServiceNow plugins of REST Api’s. Kadaster werkt met Agile en Scrum en zo is het team van ESM dan ook ingericht. Wij zoeken iemand die samen met ons deze service en dus ook de tool naar een hoger plan kan brengen. Denk hierbij aan doorontwikkeling van onderwerpen als Selfservice, SIAM, CSDM en Cloud. De klant is koning, stakeholders merken hoe belangrijk het wordt om selfservice meer te benutten en komen naar ons toe met veel wensen. Je verliest de klant hier niet uit oog maar komt juist op voor de belangen. Je overziet de gehele keten waarop de wens van de stakeholder betrekking heeft en weet hier juist en accuraat in te adviseren en op te lossen. Door gebruik van enquêtes controleren we of de klantvriendelijkheid zoals verwacht stijgt of dat we hier aanpassingen in moeten verrichten. Door de toename in gebruik van onze ESM verdiensten neemt ook de urgentie toe om de informatie op een structurele wijze te rapporteren en te verbinden. Je helpt ons dus ook door de vastlegging van diverse componenten binnen ServiceNow op een correcte wijze te doen. Uiteraard maak je gebruik van de door ServiceNow geleverde componenten en weet je deze optimaal te benutten.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.