Servicedeskmedewerker - Gemeente Schiedam

Eisen: - Ervaring als ICT-servicedeskmedewerker, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling - Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht - Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk (Indien anders dan Topdesk graag duidelijk toelichten welk systeem) - Kennis van, en ervaring in werken volgens Incident Managementprocedures (bijv. volgens ITIL) Wensen: - In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet - Ervaring binnen gemeentes Omschrijving: Ben jij een bevlogen en ervaren Servicedeskmedewerker en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je bent als Servicedeskmedewerker ICT het visitekaartje voor onze (interne) klanten. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van de vragen die binnenkomen via Topdesk, telefoon en aan de balie. Je bent analytisch en hebt een bovenmatige interesse voor het optimaliseren en professionaliseren van de Servicedesk door beschreven ITIL processen, het documenteren van procedures en het klantgericht oplossen van IT problemen. Dienstverlening & klanttevredenheid zitten in jouw DNA, je gaat graag even bij een collega op de werkplek langs om ze te helpen. Jouw diepgaande kennis van onze IT toepassingen zorgt ervoor dat je alle problemen makkelijk herkent, analyseert en toewerkt naar de goede oplossing. En de oplossing overbrengen aan onze klanten maakt jouw dag! In Topdesk registreer en categoriseer je openstaande incidenten en wijzigingen op basis van een goede probleemanalyse. Meldingen welke je hebt doorgezet naar de 2e of 3e lijn bewaak je en je rappelleert en ondersteunt wanneer dat nodig is. Dat is slechts een deel van de ontvangen meldingen; als ervaren Servicedesk-medewerkers in wording lossen jij en jouw collega’s de meeste meldingen zelf op. In overleg met jouw collega’s worden meldingen opgepakt en ga je ermee aan de slag. In Schiedam wordt de servicedesk verder geoptimaliseerd. Deze functie biedt je de kans hieraan mee te bouwen en te zorgen voor een servicegericht ICT-organisatie. Je komt te werken bij een gemeente in beweging waar bewoners en medewerkers centraal staan. Er liggen uitdagingen om op te pakken en het team waar je in terecht komt is volop bezig een basis te leggen richting de toekomst. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen én bij te dragen aan een organisatie met impact. Thuiswerken is mogelijk!

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.