Servicedesk Medewerker

Eisen: - Omschrijving: De IA servicedesk maakt onderdeel uit van het team IAIT binnen de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (IA). Dit team is verantwoordelijk voor het beheer van de bestaande IT, netwerk- en telecom-infrastructuur. Het doel is om ervoor te zorgen dat het waterschap beschikt over een modern ICT-platform dat voldoet aan de eisen van de tijd en de organisatie. Dit is vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA). Het team IAIT zorgt voor de correcte en veilige werking van de ICT-infrastructuur en voert wijzigingen gecontroleerd door. Dit gebeurt middels changes en projecten die door de organisatie worden aangevraagd. IAIT is verantwoordelijk voor zowel kantoorautomatisering als technische automatisering. De servicedesk medewerker fungeert als het eerste aanspreekpunt voor werknemers van het waterschap. Dit houdt in dat je incidenten moet aannemen, registreren, analyseren, volgen en afhandelen. Het is belangrijk dat incidenten juist worden aangevuld met een eerste analyse van 15 minuten en dat ze worden overgedragen naar de juiste oplosgroep. Klantvriendelijkheid is essentieel, aangezien je gebruikers op afstand ondersteunt, zowel telefonisch als per email. Dit is een uitdagende rol binnen een dynamische omgeving waar je een belangrijke bijdrage levert aan de dagelijkse operatie van de organisatie.

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.