Servicedesk medewerker

Eisen: - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker - Uurtarief maximaal €71,10 (schaal 8) inclusief Flextender Fee en reiskosten, exclusief BTW. - Je bent bereid om ook buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken. - Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op het gebied van ICT. Wensen: - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het schrijven werkinstructies - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met TopDesk - Aantoonbare werkervaring met Profiel reset uitvoeren via Register Editor en met inspoelen laptops - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Intune - Aantoonbare werkervaring met Active Directory, Exchange, Office (365), Windows 11 werkervaring met 2 van de programma’s (10 pt) werkervaring met 3 van de programma’s (15 pt) werkervaring met alle 4 de programma’s (20 pt) werkervaring met minder dan 2 van de programma’s (0 pt) Omschrijving: Als Servicedesk medewerker bij de gemeente Westland ben je verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen en het doorvoeren van aanpassingen en updates. Je werkt samen met collega's aan vervangingsprojecten en nieuwe installaties op de centrale infrastructuur, specifiek gericht op de Azure migraties die de komende 18 maanden gepland staan. Je zorgt ervoor dat de systemen beschikbaar zijn, goed presteren en dat er voldoende capaciteit is door middel van monitoring en proactief beheer. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor de backoffice en vind je het een uitdaging om de kwaliteit van de ICT-dienstverlening hoog te houden in een dynamische omgeving. Je werkt binnen een team dat zich richt op het bieden van ondersteuning aan collega's met vragen en problemen over hun werkplek en automatisering. De complexere vragen worden door de backoffice opgepakt, die ook verantwoordelijk is voor het beheer en de verbetering van de ICT-infrastructuur. Je zult ook betrokken zijn bij applicatiemanagement en het opzetten van een modern applicatiemanagementbeleid. De gemeente Westland en Midden-Delfland werken samen op het gebied van ICT, wat betekent dat je ook met collega's van de andere gemeente zult samenwerken. Je krijgt de kans om bij te dragen aan de digitale ontwikkelingen en de ICT-beheertaken in deze samenwerkingsverbanden. De functie vereist dat je klantgericht en servicegericht bent, en dat je oplossingsgericht kunt denken. Stressbestendigheid en begrip voor de situatie van collega's zijn ook belangrijke eigenschappen. Je zult werken in een informele werksfeer met volop ontwikkelingsmogelijkheden. De gemeente Westland biedt een uitdagende en eigentijdse werkomgeving waar eigen initiatief wordt gewaardeerd. Dit is een freelance opdracht met een maximale vergoeding van €71 per uur, en je bent bereid om ook buiten reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn.

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.