Servicedesk medewerker IT
Eisen: - MBO (vocational) degree in IT or a related field - Minimum of 1 year of relevant IT support experience - Fluent in Dutch and English (spoken and written) - Working knowledge of Active directory, Azure and O365 applications Wensen: - Certification in relevant IT systems and applications - Knowledge of ITIL/ISM processes Omschrijving: Voor Mammoet zijn we op zoek naar een Servicedesk medewerker IT. In deze rol ben je de eerste contactpersoon voor IT-gerelateerde vragen, incidenten en serviceverzoeken binnen de organisatie. Je werkt samen met een internationaal team en ondersteunt gebruikers voornamelijk tijdens kantooruren in de CET-tijdzone. Dit doe je via e-mail, Topdesk, Microsoft Teams en telefoon. Je speelt een cruciale rol in het beheren van incident- en wijzigingsprocessen, het oplossen van standaard IT-werkplekproblemen en het nauwkeurig registreren, documenteren en opvolgen van verzoeken. Je begeleidt gebruikers door het proces van probleemoplossing, escaleert waar nodig en streeft altijd naar een naadloze en positieve gebruikerservaring. Naast de dagelijkse ondersteuning draag je ook bij aan procesverbeteringen, deel je kennis binnen het team en blijf je afgestemd op interne tools, systemen en procedures. Je hebt een MBO-diploma in de richting van informatie technologie of een gerelateerd vakgebied en minimaal 1 jaar relevante ervaring in IT-ondersteuning. Je bent vloeiend in zowel Nederlands als Engels, zowel gesproken als geschreven, en hebt kennis van Active Directory, Azure en O365-toepassingen. Je bent comfortabel met het oplossen van hardware-, software- en netwerkproblemen.
Aanbieden
Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)