Servicedesk medewerker 2e Lijn

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Bereid om ook buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken. - Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op het gebied van ICT. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker 2e lijn. Wensen: - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het schrijven van werkinstructies. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met TopDesk. - Aantoonbare werkervaring met Active Directory, Exchange, Office (365), Windows 11. - Aantoonbare werkervaring met Profiel reset uitvoeren via Register Editor en met inspoelen laptops. - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Intune. Omschrijving: In deze functie als Servicedesk medewerker 2e Lijn ben je verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen en het doorvoeren van aanpassingen en updates binnen de ICT-infrastructuur van de gemeente Westland. Je zult je richten op de Azure migraties en het waarborgen van systeemcapaciteit en performance. Je werkt samen met collega's om de ICT-dienstverlening op een hoog niveau te houden in een dynamische omgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de backoffice en zorgt ervoor dat de systemen beschikbaar zijn en goed presteren. Je hebt een proactieve houding en houdt de systemen in de gaten om problemen tijdig te signaleren. Daarnaast ben je betrokken bij nieuwe installaties en vervangingen van apparatuur. Het team waarin je werkt, is verantwoordelijk voor het beheer en de verbetering van de ICT-infrastructuur. Je zult ook betrokken zijn bij het schrijven van werkinstructies en het documenteren van processen. De gemeente Westland biedt een prettige werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. Je werkt vanuit het gemeentekantoor in Naaldwijk en hebt de mogelijkheid om ook buiten reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn. Deze rol vereist een klantgerichte en servicegerichte instelling, evenals de vaardigheid om onder druk te presteren. Je zult samenwerken met verschillende teams en moet in staat zijn om effectief te communiceren met collega's en andere stakeholders. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken en een teamspeler bent. De gemeente Westland is een uitdagende werkgever die waarde hecht aan innovatie en professionaliteit.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.