Servicedesk medewerker 2e lijn
Eisen: - Bereid om ook buiten reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken - Maximaal €68,50 uurtarief (inclusief Flextender Fee en reiskosten, exclusief btw) - Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op het gebied van ICT - Uiterlijk 20 december 2024 beschikbaar voor 40 uur per week - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker 2e lijn Wensen: - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het schrijven van werkinstructies - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met TopDesk - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Intune - Aantoonbare werkervaring met Profiel reset uitvoeren via Register Editor en met inspoelen laptops - Aantoonbare werkervaring met Active Directory, Exchange, Office (365), Windows 11 Omschrijving: Als Servicedesk medewerker 2e lijn ben je een cruciaal onderdeel van het team dat verantwoordelijk is voor het verhelpen van storingen en het doorvoeren van aanpassingen en updates binnen de ICT-omgeving van de gemeente. Je werkt samen met collega's aan vervangingen en nieuwe installaties op de centrale infrastructuur, met een focus op de Azure migraties die gepland staan voor de komende 18 maanden. Je zorgt ervoor dat de systemen beschikbaar zijn, goed presteren en voldoende capaciteit hebben door middel van monitoring, bewaking en proactief beheer. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor de backoffice en vind je het een uitdaging om de kwaliteit van de ICT-dienstverlening hoog te houden in een dynamische omgeving. Je werkt samen met andere teams binnen de organisatie, waaronder applicatiemanagement en informatie- en procesadviseurs. Het team is verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan collega’s met vragen en problemen over hun werkplek en automatisering. Je zult ook betrokken zijn bij het ontwikkelen en bewaken van het informatiebeleid en -management. De gemeente Westland en Midden-Delfland werken samen aan de ICT-beheertaken, wat betekent dat je ook met collega's van Midden-Delfland zult samenwerken. Je hebt de mogelijkheid om je vaardigheden verder te ontwikkelen en bij te dragen aan een moderne en efficiënte ICT-omgeving. De gemeente hecht veel waarde aan een prettige en informele werksfeer, waar eigen initiatief wordt gewaardeerd. Je zult werken in een omgeving die continu in ontwikkeling is, met volop kansen voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Het is belangrijk dat je klantgericht, servicegericht en oplossingsgericht bent, en dat je goed kunt samenwerken in een team. Stressbestendigheid is ook een belangrijke eigenschap in deze rol, gezien de dynamische aard van de werkzaamheden.