Service Delivery Manager Connectivity
Eisen: - Afgeronde hbo Informatica of equivalente opleiding - 5 – 10 jaar ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in netwerken of telecom - Brede Netwerk, Security en VoIP of Teams telefonie achtergrond - Uitgebreide IT-processen kennis (ITIL certificatie is een pre) - Uitgebreid ICT portfolio kennis en ervaring met dienstverlening o.b.v. outsourcing in een regie-organisatie met externe leveranciers - Ervaring in het werken met Service Management systemen, KPI rapportages en gebruikersportalen - Kennis van informatiebeveiligingsnormen en raamwerken (o.a. ISO27001 / NEN7510) - Financiële basiskennis m.b.t. begroten, doorbelasten en rapporteren - Uitstekend mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en in het Engels Wensen: - Kennis van diverse methodes zoals o.a. Agile, SCRUM, Prince2 Omschrijving: Als Service Delivery Manager Connectivity ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse levering van ICT infrastructuurdiensten binnen de organisatie en diverse partijen in de keten. Je werkt samen met ongeveer 25 directe collega's op de afdeling Technology Services ICT. Je bent de schakel tussen de klanten en de gecontracteerde dienstenleveranciers, waarbij je ervoor zorgt dat afspraken in SLA's worden nagekomen. Dit houdt in dat je regelmatig overleg hebt met zowel interne als externe partijen. Je vertaalt beleidslijnen naar concrete dienstenafspraken en zorgt ervoor dat problemen snel worden opgelost. Je hebt ervaring met het beheren van netwerk- en telefoniediensten en bent bekend met de uitdagingen die daarbij komen kijken. Je werkt samen met andere Service Delivery Managers om een geïntegreerde dienstverlening te waarborgen. Je hebt een hands-on mentaliteit en bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren. Je bent gedreven en resultaatgericht, en je weet mensen te overtuigen van jouw standpunten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van KPI-rapportages en het werken met Service Management systemen. Je hebt kennis van informatiebeveiligingsnormen en kunt deze vertalen naar meetbare controleactiviteiten. Financiële basiskennis is ook belangrijk, aangezien je betrokken bent bij begrotingen en rapportages. Kortom, je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de kwaliteit van de ICT-diensten.