Security medewerker
Ministerie van Economische ZakenAssen

Eisen: - Certificaat Informatiebeveiliging - Certificaat ITIL Wensen: - MBO werk en denkniveau Omschrijving: In deze rol fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en bied je ondersteuning op het gebied van Security. Je bent verantwoordelijk voor het direct oplossen van binnenkomende meldingen waar mogelijk. Daarnaast registreer je deze meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Het analyseren van meldingen is een belangrijk onderdeel van je functie, zodat je eventuele problemen en security issues kunt detecteren en signaleren. Indien nodig routeer je meldingen naar andere behandelaarsgroepen. Je houdt de voortgang van openstaande meldingen in de gaten en informeert eindgebruikers over de status van hun meldingen. Ook verstrek je informatie over procedures voor aanvragen en het gebruik van ICT middelen. Je controleert of de aanvrager een mandaathouder is voor binnenkomende aanvragen. De Servicedesk is het Single Point Of Contact voor onze klanten en met gedrevenheid, kennis en kunde zorgen wij ervoor dat onze klanten snel en efficiënt geholpen worden. Dit kan zowel geautomatiseerd als persoonlijk, bijvoorbeeld door On-Site Support. De focus ligt op directe afhandeling, zodat we streven naar "in 1 keer goed!". We hechten veel waarde aan eindgebruikerstevredenheid en evalueren samen met onze eindgebruikers de dienstverlening. Dit helpt ons om de kwaliteit continu te verbeteren en naar een hoger niveau te tillen.

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.