Projectmanagement Officer Sr.
Nationale PolitieUtrecht

Eisen: - Je hebt een erkend, volledig, volwaardig en afgeronde diploma op minimaal hbo niveau. - Je hebt in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring als Senior Projectmanagement Officer van ICT projecten, binnen grote (1000+) organisaties. Wensen: - Je hebt in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring met het inbedden van het issue- en risicomanagementproces, binnen projecten. - Je hebt in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring op het vakgebied (Senior) Projectmanagement binnen de (Semi-) overheid of grote organisatie (> 1000 medewerkers). - Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring met de Agile/Scrum manier van werken. - Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring met projectmanagementsoftware zoals Fortes Change Cloud. - Je hebt een afgeronde en erkende Prince 2 en IPMA-D of IPMA-PMO certificaat. Omschrijving: De sector Programma-, Project- en Interim management (PPI) maakt onderdeel uit van het Politie Diensten Centrum (PDC). Het PDC verzorgt de bedrijfsvoering voor de politie, waaronder financiën, ICT, communicatie en personeelszaken. PPI levert programma- en projectprofessionals voor het leiden en ondersteunen van programma's en projecten binnen de politie en in samenwerking met ketenpartners. De missie van PPI is om waarde te creëren door veranderingen met IV-component voor politie en ketenpartners gestructureerd en transparant van A naar B te brengen. De senior Project Management Officer wordt aangesteld om een rol te vervullen bij de realisatie van veranderdoelen van de korpsleiding. Dit betreft veranderdoelen die te maken hebben met de harmonisatie, ontwikkeling en innovatie van werkprocessen en voortbrengingsresultaten van de politie en haar partners. De senior Project Management Officer werkt nauw samen met de projectmanager en is medeverantwoordelijk voor de realisatie van complexe projecten op het terrein van informatievoorziening. Dit houdt in dat hij/zij mede zorgdraagt voor de implementatie van oplossingen en advies geeft over alle projectaspecten. De verantwoordelijkheden omvatten het opstellen van programma- en projectplanningen, het bewaken van de projectadministratie, en het signaleren en rapporteren van afwijkingen. Daarnaast biedt de functie methodische ondersteuning voor projectmatig werken en zorgt voor de bewaking van kwaliteitsmanagement richtlijnen. Het inbedden van issue- en risicomanagementprocessen is ook een belangrijk aspect van deze rol, evenals het voorbereiden van stuurgroepvergaderingen en het archiveren van projecten volgens richtlijnen.

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.