Projectleider MRO - NCSC
Eisen: - De kandidaat heeft een afgeronde wo/hbo opleiding - De kandidaat heeft minimaal 2 jaar kennis en werkervaring met strategie ontwikkeling, innovatie en operationeel management in een servicegerichte organisatie - De kandidaat heeft 2 jaar werkervaring binnen de Rijksoverheid - De kandidaat heeft minimaal 4 jaar werkervaring als projectleider in servicegerichte veranderprojecten - De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring in de samenwerking met PO's in een agile werkomgeving - De kandidaat heeft ervaring met het implementeren van customer journeys - De kandidaat heeft ervaring met het nauw samenwerken met interne en externe stakeholders in het speelveld. Wensen: - De kandidaat is in het bezit van een VGB of binnen korte termijn aan te vragen - De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met strategie ontwikkeling, innovatie en operationeel management in een servicegerichte organisatie. Dit blijkt uit het CV Omschrijving: De Projectleider MRO is verantwoordelijk voor het verder invullen van het thema Melden, Registreren en Onboarden ter ondersteuning van de nieuwe wetgeving. Dit omvat het implementeren en door ontwikkelen van ondersteunende tooling en middelen, waarbij klantwensen en de behoeften van opdrachtgevers centraal staan. De Projectleider zal de ontwikkelde functionaliteiten live brengen op het klantportaal en ondersteuning bieden aan Product Owners die werken aan specifieke functionaliteiten. Daarnaast is het organiseren van focusgroepen een belangrijke taak, evenals de samenwerking met andere projecten die zich richten op de (door)ontwikkeling van verschillende selfservice portalen. Het is cruciaal om in afstemming met andere projecten in het programma, de lijnorganisatie en het transitieprogramma het project binnen de gestelde tijd uit te voeren. De Projectleider zal operationele samenwerkingsafspraken opstellen en afstemmen met betrokken stakeholders, zoals sectorale CSIRT's. De rol vereist een sterke focus op strategie ontwikkeling, innovatie en operationeel management binnen een servicegerichte organisatie. Ervaring met het live brengen van klantportalen en het implementeren van customer journeys is essentieel. De Projectleider moet ook in staat zijn om nauw samen te werken met interne en externe stakeholders in het speelveld, en moet beschikken over de nodige competenties zoals klantgerichtheid, overtuigingskracht en creativiteit. Deze rol biedt de kans om een significante impact te maken binnen de organisatie en bij te dragen aan de verbetering van de dienstverlening.
Aanbieden
Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)