On-site support medewerker
Eisen: - ITIL foundation v3 of hoger gecertificeerd - Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar - Rijbewijs B - On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving - 2 jaar - Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen - 2 jaar - Kennis en ervaring met Windows 12, Office 365, Microsoft Intune en TOPdesk - 2 jaar Wensen: - Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's of hiervoor openstaand. - Reizen is een vast onderdeel van de functie, reistijd woon-werkverkeer is eigen tijd medewerker. - De werktijden zijn gelieerd aan de openingstijden van de verschillende servicebalies, houd rekening met een rooster van 5x8 uur per week. - Je hebt gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer (o.a. Intune) hiervan; - Je hebt basiskennis van netwerken (LAN/WAN); - Je hebt ervaring met administratieve handelingen zoals CMDB registraties. Omschrijving: Voor DICTU in Den Haag zijn wij op zoek naar een On-site support medewerker. Deze rol betreft een ambulante onsite support medewerker met als standplaats Den Haag. Vanuit deze locatie worden dagelijks drie balies bediend in Den Haag, en het servicegebied strekt zich uit over geheel West Nederland, waaronder Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland. De focus ligt op het centraal stellen van de eindgebruikers. De ideale kandidaat is zelfstandig, flexibel, analytisch en administratief sterk, en moet een echte teamplayer zijn. Samen met collega's ben je verantwoordelijk voor het bieden van optimale ondersteuning aan eindgebruikers op verschillende locaties. DICTU beheert voor 18.000 eindgebruikers diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets. Als onsite support medewerker zorg je ervoor dat storingen aan deze apparaten worden verholpen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de uitgifte aan nieuwe gebruikers, die met een werkend apparaat bij jou weggaan. Administratieve taken, zoals CMDB-registraties, zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden. Je kunt te maken krijgen met dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het informeren van eindgebruikers. OSS biedt ook VIP-ondersteuning op locatie aan voor een selecte groep eindgebruikers. Je houdt je ook bezig met het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen en het geven van instructies aan eindgebruikers. Tevens voer je diverse projectwerkzaamheden uit en kan incidenteel overwerken gevraagd worden. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt, waarbij dagelijks reizen naar diverse klantlocaties een gegeven kan zijn.
Aanbieden
Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)