Medewerker Systemen
Eisen: - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround Servicedesk medewerker - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior of coördinerende medewerker ICT - Aantoonbare werkervaring met Windows, Outlook, Active Directory, Topdesk én MS Teams - Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor - Aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support Wensen: - Aantoonbare werkervaring in een coördinerende of leidinggevende functie binnen de ICT wereld - Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft en/of ITIL certificeringen - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker Omschrijving: Voor de gemeente De Ronde Venen zijn wij op zoek naar een Medewerker Systemen. Deze rol omvat de uitvoering en coördinatie van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie, en jij voelt je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving. Je bent in staat om het overzicht te bewaren, prioriteiten te stellen en projectmatig te werken bij het oplossen van problemen. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dit is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Je hebt een duidelijke visie hoe de toekomstige servicedesk eruit kan komen te zien. Samen met je collega van de Servicedesk leid je de werkzaamheden in goede banen, monitor je alle Topdesk meldingen, verdeel je de werkzaamheden en bewaak je de kwaliteit en doorlooptijd. De Servicedesk is het visitekaartje van team Facilitair, en met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in. Je wordt aangestuurd door de Teammanager Facilitair. De servicedesk bestaat nu uit twee medewerkers. De werkzaamheden vinden plaats in het gemeentehuis van De Ronde Venen, waar gratis parkeren en openbaar vervoer mogelijkheden zich op loopafstand bevinden.