Medewerker ICT Serviceplein
Eisen: - Stevige achtergrond in kantoorautomatisering - Ervaring met vaste en mobiele randapparatuur - Kennis van virtuele werkplekconcepten - Ervaring met Active Directory/Windows Server - Kennis van netwerkinfrastructuren en topologiën - Inzicht in ICT security - Ervaring met Microsoft Intune, Citrix VDI, Dell Laptops, XenMobile, iPhone, Topdesk - Bij voorkeur relevante Microsoft certificaten en/of een HDI certificaat - Afgeronde Mbo-opleiding niveau 4 richting Informatica en/of Systemen en Netwerken - Minimaal ervaring in een overeenkomstige functie bij een grote organisatie (> 1000 medewerkers) - Kennis van ITIL-processen - Ervaring met moderne Service Management Tooling - Flexibiliteit en bereidheid om buiten reguliere kantoortijden te werken - Capaciteit om goed te schakelen en te verbinden - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - Analytisch vermogen en goede samenwerking - Initiatief nemen en verantwoordelijkheidsgevoel - Teamplayer, stressbestendig, klant- en resultaatgericht Omschrijving: Als Medewerker ICT Serviceplein ben je verantwoordelijk voor het oplossen van vragen en storingen op het gebied van ICT en huisvesting. Je staat klanten te woord, registreert incidenten en rapporteert hierover. Je draagt bij aan verbeteringen binnen de organisatie. Het Serviceplein fungeert als centrale Servicedesk voor zowel ICT als Huisvesting & Services. Je verhelpt of lost 1e-lijns en deels 2e-lijns vragen en storingen op, die kunnen variëren van problemen met e-mail tot videovergaderen met Microsoft Teams. Je verzorgt de call intake voor de afdeling H&S en houdt toezicht op de voortgang van incidenten en standaard changes. Je werkt deels aan de telefoon, aan de Servicepleinbalie en in de kantooromgeving. Je ontvangt en informeert bezoekers en medewerkers, en handelt klantvragen zelfstandig af. Je signaleert knelpunten en lost deze zoveel mogelijk zelf op. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het registreren van gegevens in de Service Management Tool en het bijdragen aan managementrapportages. Je neemt deel aan projecten en werkt aan de verbetering van procedures en processen. De functie vereist een flexibele instelling, geen 9-5 mentaliteit, en de bereidheid om buiten reguliere kantoortijden te werken. Je moet goed kunnen schakelen tussen technische en gebruikerscommunicatie, en je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Klantvriendelijkheid en relevante ervaring zijn essentieel.