Lead ux digitaal stelsel omgevingswet

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger - Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van Europees aanbesteden en contract- en leveranciersmanagement - Minimaal 3 jaar ervaring met het begeleiden van (complexe) inkooptrajecten - Minimaal 2 jaar ervaring in IT-gerelateerde inkopen - Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 5 pagina’s A4 - De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift Wensen: - U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). - U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score - U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster. Omschrijving: Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. Wij zijn op zoek naar een coördinator die werk kan vinden en laten uitvoeren in een complexe organisatie. Je moet een natuurlijke verbinder zijn, houden van overzicht en van webanalytics, UX research en digitale toegankelijkheid. De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit Apeldoorn, en je wordt ook verwacht op de tweewekelijkse bijeenkomsten in Lunetten en kwartaalbijeenkomsten op diverse locaties. Je kennis en ervaringen bundel je aan het eind van de opdracht in een duidelijk advies. Dit advies beschrijft hoe het Kadaster het werk voor DSO het best en duurzaam kan inrichten. Belangrijke technieken en tools die je zult gebruiken zijn onder andere Jira, Figma, Figjam en WCAG 2.1. Als Coördinator Kwaliteit en Onderzoek ben je verantwoordelijk voor het aannemen van werk op het gebied van UX research, toegankelijkheid en webanalytics. Je zorgt ervoor dat de opdrachten bij de juiste specialisten in het team terechtkomen en dat resultaten zichtbaar worden in de DSO-organisatie. Het is belangrijk dat je contact maakt en houdt met de verschillende teams die aan het Digitaal Stelsel Omgevingswet werken, verspreid over Nederland. Je hoeft zelf geen specialist te zijn, maar je zorgt ervoor dat er een constante stroom opdrachten het team in komt en dat mensen weten waar ze aan toe zijn. Resultaten worden goed vastgelegd en gedeeld.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.