ICT Support Medewerker
Eisen: - MBO-4 werk- en denkniveau (richting ICT) - Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare supportfunctie - Kennis van Windows 10/11, Microsoft 365 en Active Directory - Ervaring met Servicedesk+ of vergelijkbare tools Wensen: - Kennis en ervaring binnen een logistieke omgeving - Ervaring met Navision Omschrijving: Ben jij een ervaren ICT’er die rust weet te bewaren als het hectisch wordt? Voor een tijdelijke opdracht zoeken we een ICT Support Medewerker bij een organisatie waar betrouwbaarheid en snelheid van levensbelang zijn. Dagelijks verlaten ruim 4.000 medische pakketten het logistiek centrum. Als het systeem hapert, staat de operatie stil. Dan is het aan jou. Je bent het vaste aanspreekpunt voor IT op het logistiek centrum (vier dagen per week) en ondersteunt daarnaast ook één dag per week het hoofdkantoor. Je helpt collega’s verder met hun IT-vragen, richt werkplekken in en lost storingen op. Je registreert meldingen in Servicedesk+ en zorgt dat alles goed wordt opgevolgd. Snel schakelen en hoofd-van-bijzaak onderscheiden is key. Als een IT-storing het verzendproces van medische hulpmiddelen vertraagt, laat je alles vallen om dit eerst op te lossen. Je weet wanneer iets kan wachten — en wanneer niet. Je verleent eerstelijns en tweedelijns support op locatie en documenteert IT-tickets in Servicedesk+. Je installeert, beheert en troubleshooten werkplekken en devices zoals laptops, scanners en printers. Daarnaast maak je accounts aan en beheert toegangsrechten in Active Directory. Je maakt werkplekken IT-klaar voor nieuwe medewerkers en signaleert knelpunten in processen. Je werkt zelfstandig, maar niet alleen: je maakt deel uit van een team met vijf betrokken IT-collega’s en rapporteert aan de Coördinator Infrastructuur.