Functioneel Beheerder
Eisen: - Minimaal 2 jaar ervaring bij een overheidsorganisatie en Klant Contact Centres - Minimaal 2 jaar ervaring met webservices (api's) - Kennis en minimaal 2 jaar ervaring met XML en SQL - Kennis van en minimaal 2 jaar ervaring met TOPDESK van binnen en van buiten - Kennis van en in: ITIL, BISL, SCRUM, SQL, XML Wensen: - Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next - Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog) - Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie - In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau - TopDesk kennis processen RVO en DICTU, dit is een duidelijke pré - Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder - Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie - Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk) - Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers - Kennis van de AVG wet- en regelgeving en ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré Omschrijving: Wij zijn op zoek naar een functioneel beheerder die in staat is om zelfstandig verantwoordelijkheid te nemen voor het organiseren en structureren van werkzaamheden binnen de gestelde kaders. De rol vereist dat je functionele instandhouding en continuïteit van applicaties waarborgt en dat je proactief contact onderhoudt met eindgebruikers en de interne organisatie. Je zult verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van betrokken processen. Daarnaast is het belangrijk dat je snel en adequaat incidenten of problemen kunt analyseren en oplossen. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen en het actualiseren van documentatie behoren ook tot je taken. Indien documentatie ontbreekt, dien je deze op te stellen. Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van applicaties en processen door het aandragen van issues en verbeteringen. Participatie in Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective is een essentieel onderdeel van de functie. Je stelt testplannen en testgevallen op en coördineert testwerkzaamheden. Ook het opstellen van rapportages over uitgevoerde testen valt onder jouw verantwoordelijkheden. Voor het Vraag Volgsysteem van het Klant Contact Centre van RVO wordt TopDesk ingezet, en kennis van de huidige inrichting van deze tool is zeer gewenst.
Aanbieden
Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)