Functioneel Beheerder
Gemeente ArnhemArnhem

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m.en in ieder geval 2 januari tot en met 30 juni 2025 voor 32/36 uur per week. Kandidaat is geen zzp‘er. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. - U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. - Minimale opleiding: Bachelor (hbo) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd. - Aantoonbare relevante werkervaring als functioneel beheerder Burgerzaken opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj). Wensen: - Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond in de richting van functioneel beheer, bedrijfskunde of informatiemanagement. - Minimaal 2 jaar ervaring als medior functioneel beheerder Burgerzaken opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt. - Kennis van burgerzaken applicatie van oa Centric Burgerzaken, K2Burgerzaken, K2 Betalen, BRP, QMatic, Centric applicaties. - Werkervaring opgedaan in publieke sector. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt. - Je bent een snelle en sterke analist, weet snel relaties te leggen. Je zoekt de verbinding in het samenwerken binnen teams om tot het goede resultaat te komen. Je hebt goede duidelijke communicatieve vaardigheden in spraak en schrift. Je bent gericht op de gebruiker en de klant. Je bent oplossingsgericht en accuraat in jouw werk. Omschrijving: Arnhem wil zich verbeteren en versnellen op het gebied van haar digitale dienstverlening en digitalisering. Voor Burgerzaken zijn we gericht op moderne dienstverlening waarin de klantvraag centraal staat. We digitaliseren processen en bieden e-diensten aan. Goed functioneel beheer is van groot belang. Op korte termijn zoeken wij een functioneel beheerder die ons team komt versterken met kennis en ervaring op het gebied van burgerzaken. Welke nieuwe ontwikkelingen zijn wenselijk, belangrijk, noodzakelijk en ook haalbaar? Dankzij jouw kennis, enthousiasme en vermogen om mee te denken in kansen zorg je dat we daadwerkelijk verder komen met onze innovatiewensen. Je kent de werkprocessen en de behoeften van de gebruikers, zowel onze inwoners als medewerkers van Burgerzaken. Je signaleert en ondersteunt bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap en werkt zowel zelfstandig als in projecten samen met informatiemanagers, collega functioneel beheerders, applicatiebeheerders, projectleiders en onze opdrachtgevers. Je zorgt ervoor dat gebruikers onze systemen optimaal kunnen inzetten bij de taken die zij uitvoeren. Dit gaat zowel om collega’s als onze inwoners. Je adviseert superusers en geeft optimale gebruikersondersteuning. Je denkt mee over complexe vraagstukken en zorgt voor creatieve oplossingen. Zo houd je je werk uitdagend en afwisselend. Wanneer zich een probleem voordoet of als er bepaalde gebruikerswensen zijn, draag jij graag bij aan de juiste oplossing en een aanpassing in het werkproces. De afdeling Informatie is verantwoordelijk voor de tactische en strategische sturing van de informatiehuishouding van de gemeente Arnhem. De afdeling adviseert de directie, het cluster- en programmamanagement, de wijkteams leefomgeving en de verbonden partijen. De afdeling kenmerkt zich door een team van 60 professionals met diverse expertises, zoals privacy & security, informatiemanagement, informatieanalyse en – duiding, informatie-architectuur en het functioneel beheer van bedrijf kritische applicaties. Je maakt deel uit van het team Functioneel Beheer voor Burgerzaken.

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.