Functioneel Beheerder Key2Financien

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als technisch of functioneel beheerder van Key2Financien. - Uurtarief van maximaal € 100,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-/ werkverkeer en fee Flextender. Wensen: - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als technisch of functioneel beheerder van Key2Financien bij een gemeentelijke instelling. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de financiële processen van een gemeente. - Uiterlijk per 15 augustus 2025 beschikbaar voor minimaal 16 uur per week. - Aantoonbare werkervaring met het opleiden en coachen van meer junior functioneel beheerders. Omschrijving: De gemeente Zoetermeer is op zoek naar een ervaren functioneel beheerder voor Key2Financien en urenverantwoording WBU. De ideale kandidaat heeft een HBO-opleiding en beschikt over minimaal 1 jaar ervaring als functioneel beheerder van Key2Financien. De werkzaamheden omvatten het doorvoeren van wijzigingen, zoals updates en upgrades, en het bieden van gebruikersondersteuning. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het autoriseren van gebruikers, het helpen bij het gebruik van applicaties, en het afhandelen van meldingen en verstoringen. Daarnaast is het belangrijk dat je mee kunt denken over nieuwe features en ontwikkelingen die de financiële processen van de gemeente raken. Hierbij kun je denken aan verSAASing, robotisering en data-science. Je zult ook gevraagd worden om je kennis en ervaring te delen met andere functioneel beheerders binnen de organisatie. De gemeente hecht veel waarde aan samenwerking, openheid en flexibiliteit. Je moet in staat zijn om snel te schakelen en gestructureerd te werken. Goede communicatieve vaardigheden zijn essentieel, evenals een oplossingsgerichte houding. De gemeente biedt een dynamische werkomgeving waar je kunt bijdragen aan de verbetering van de financiële processen. De opdracht heeft een duur van 3 maanden met de mogelijkheid tot verlenging. De werkzaamheden vinden plaats onder direct toezicht van de gemeente, wat betekent dat er geen arbeidsrelatie kan ontstaan volgens de Wet DBA. Dit is een belangrijke voorwaarde voor de uitvoering van de opdracht. De gemeente zoekt iemand die met hart voor de stad wil bijdragen aan de ontwikkeling van Zoetermeer.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.