Freelance Servicedesk medewerker

Eisen: - Minimaal HBO werk- en denkniveau - Minimaal 3 jaar werkervaring met Topdesk - Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van ICT Servicedesk werkzaamheden Wensen: - Kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift - ITIL Foundation certificaat of bereidheid om deze te behalen - Ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever Omschrijving: Het ministerie van Financiën zoekt een Servicedesk medewerker die verantwoordelijk is voor de beantwoording en registratie van eerstelijns vraagstukken op het gebied van ICT-dienstverlening. Je zult meldingen ontvangen die je zelf kunt oplossen of doorverwijzen naar de juiste behandelaren. Je maakt deel uit van het team IT-Specials, dat zich richt op functioneel beheer, infrastructuur, low code programmeren en security. Het team bestaat uit ongeveer 30 personen, waaronder technische architecten, projectleiders en servicedeskmedewerkers. Je zult werken aan het professionaliseren van de servicedesk en bijdragen aan de ICT-ondersteuning van kritische onderdelen van het ministerie. Je zult ook verantwoordelijk zijn voor het beheer van het CMDB en enkele standaardsystemen. Werkplekondersteuning en het monitoren van meldingen zijn ook belangrijke aspecten van deze rol. Je fungeert als eerstelijns aanspreekpunt bij incidenten en storingen, zowel ICT- als facilitair gericht. Daarnaast onderhoud je contacten met leveranciers en klanten. Flexibiliteit in het werken vanuit huis is mogelijk in overleg met je leidinggevende. Deze rol vereist minimaal HBO werk- en denkniveau, kennis van Topdesk en ervaring in ICT Servicedesk werkzaamheden.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.