Engineer Incident en Service Request Afhandeling

Eisen: - Minimaal 2 jaar ervaring als system engineer, system administrator of system engineer. - Ervaring in een grote enterprise Windows omgeving. - Bekend met producten als Windows Server, Authentication en Security oplossingen zoals Direct Access, AlwaysOn VPN, McAfee EPO, Active Directory, ADFS en Proxy. - Kennis van cloudproducten zoals Azure. - Kennis van IT service delivery (ITIL). - Vlot in Engels spreken en documenteren. - In het bezit van HBO werk- en denkniveau of MBO4 diploma. Wensen: - Microsoft certificaten. - Ervaring met PowerShell. - Ervaring in de maakindustrie. Omschrijving: Als Engineer ben je verantwoordelijk voor de incident en service request afhandeling en monitoring op het gebied van security binnen de Core IT-infrastructuur, cloud- en hostingdiensten. Je biedt tweedelijnsondersteuning en neemt deel aan projecten in een complexe enterprise omgeving. Je werkt in shifts, die alleen overdag zijn, en maakt deel uit van een team dat bestaat uit een Solution Architect, Team Lead, Senior Engineers en Engineers. Samen zorgen jullie voor de veiligheid van de infrastructuur, cloud- en hostingdiensten. Je houdt je bezig met het rapporteren en afhandelen van incidenten en service requests volgens de Incident Management procedures. Het is belangrijk dat je ervoor zorgt dat de overeengekomen Service Level Agreement (SLA) wordt gehaald en dat klanten op de hoogte worden gehouden van het afhandelingsproces. Daarnaast beheer je operationele aspecten van de infrastructure security, waaronder dagelijkse en wekelijkse controles, updates en servicestatus. Je helpt bij het onderhouden van de centraal beheerde technische ICT infrastructuur en de server farms met de laatste patches, waarbij je de compliance levels waarborgt. Indien nodig escaleren je problemen naar gespecialiseerde teams of leveranciers en controleer je de voortgang. Je draagt bij aan het definiëren en verbeteren van werkpakketten en standaard operationele procedures, en ontwikkelt en werkt technische richtlijnen bij. Het onderhouden van de informatie kennisbank en FAQ behoort ook tot je taken. Het is essentieel dat je voldoende kennis hebt van de ondersteunde omgeving en op de hoogte blijft van nieuwe technische ontwikkelingen.

Aanbieden
Voornaam *
Achternaam *
Emailadres *
Telefoonnummer *
Uurtarief *
Beschikbaar per *
Woonplaats *
Geboortedatum *
Motivatie

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.