Documentenbeheer-baho

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - Minimaal hbo denk en werkniveau met een afgeronde mbo-opleiding in het vakgebied van informatiemanagement of gelijkwaardige opleiding - Meer dan 2 jaar aantoonbare werkervaring met werken met een Document Management Systeem (DMS) en het vakgebied van digitaal archiveren - Ervaring met en kennis van (documentair) informatiebeheer en - dienstverlening, en het gebruik van DIM gerelateerde ICT-middelen - Zelfstandig werkinstructies en handreikingen opstellen Wensen: - Kennis van en ervaring met (grootschalige) GWW-projecten groter dan 250 miljoen - Kennis van relevante kaders en regelgeving (bijv. Woo, AVG, Aw, BIHR, Toepassingsmodel metadata) - Ervaring met recordmanagement in de M365 SharePoint applicatie - De mate van het voldoen aan de genoemde competenties Omschrijving: Voor Rijkswaterstaat is Freep op zoek naar een Documentenbeheer - project A9BAHO. Deze opdracht betreft detachering en vereist dat de kandidaat voldoet aan specifieke eisen en wensen. De werkzaamheden omvatten het beheer van de archivering in het document management systeem door projectmedewerkers. Dit beheer omvat activiteiten zoals registreren, dateren, ordenen en classificeren van documenten en informatie. Daarnaast is het belangrijk om een actueel ordeningsplan te waarborgen en dossiers te waarderen. De kandidaat zal verantwoordelijk zijn voor het autoriseren van medewerkers en het geven van training aan projectmedewerkers. Een belangrijke taak is het coachen van projectmedewerkers zodat zij zich bewust zijn van hun verantwoordelijkheden met betrekking tot documentbeheer. Het doel is om de informatiehuishouding continu te verbeteren. Taken omvatten het opstellen van een autorisatiematrix, het verlenen en intrekken van autorisaties, en het maken van standaardweergaven in het document management systeem. Ook zal de kandidaat instructies geven aan nieuwe projectmedewerkers. Het is essentieel om alle documenten actueel te houden en te zorgen voor een correcte verwerking van inkomende en uitgaande documenten. De kandidaat moet storingen melden aan het Lokaal Functioneel Beheer en verbetervoorstellen inventariseren. Het resultaat van de opdracht is een ingericht projectarchief dat voldoet aan de kwaliteitseisen van Rijkswaterstaat. De kandidaat moet beschikken over de juiste competenties en ervaring om deze taken adequaat uit te voeren.

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.