Business process manager
Functie eisen - Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring, kennis en gebruik van blackbelt en customer journeys - Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring met business analyse en business process mgt (BPM) - Een afgeronde HBO/wo opleiding zoals informatiemanagement, economie, econometrie, (technische) bedrijfskunde of vergelijkbare (bèta)studies - Communicatief sterk - Sterk analytisch vermogen en conceptueel denken - Proactief en resultaatgericht - Sterke achtergrond met customer en medewerker journey - Consultancy skills KO criteria - Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring, kennis en gebruik van blackbelt en customer journeys - Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring met business analyse en business process mgt (BPM) - Een afgeronde HBO/wo opleiding zoals informatiemanagement, economie, econometrie, (technische) bedrijfskunde of vergelijkbare (bèta)studies Opdrachtomschrijving Als tijdelijke business process manager speel je een cruciale rol in het digitaal toekomstbestendig maken van onze toezichtorganisatie. Graag zouden we een versnelling maken in procesinnovatie en verbetering door: - Processen te optimaliseren en vereenvoudigen waardoor administratieve lasten verminderen, continuïteit wordt geborgd en meer impact mogelijk voor toezicht activiteiten bij DAK - Specifiek optimaliseren van het marktmisbruik proces (zowel marktmanipulatie en marktmisbruik) - Flexibiliteit in focus – wat is echt noodzakelijk? - Proces innovatie toe te passen en niet alleen vanuit incrementele verbeteringen maar ook hoe het ideale toezichtproces er voor de verschillende afdelingen uitziet waarbij zoveel mogelijk herbruikbaar en schaalbaar is maar ook ruimte voor maatwerk waar nodig - Mogelijkheden onderzoeken middels low-code software/ workflow voor slimme procesautomatisering - Een cultuur van continue verbetering en klantgerichtheid bevorderen Taken 1. Analyseren en visualiseren bedrijfsprocessen: je analyseert de as-is situatie en brengt de to-be situatie in kaart. Je maakt complexe processen eenvoudig visueel. Deze duidelijke visuele weergaven maken het gemakkelijker om processen te begrijpen, te communiceren en te verbeteren. Het zorgt ook voor transparantie, waardoor alle stakeholders het proces en hun rol daarin kunnen begrijpen. Deze vertaal je vervolgens naar heldere en bruikbare user stories en je maakt inzichtelijk wat ervoor nodig is om dit te realiseren in scenario’s (korte termijn vs lange termijn) 2. Gestandaardiseerde processen: dit leidt tot consistentie in de uitvoering van taken, vermindert de kans op fouten en verbetert de algehele efficiëntie en kwaliteit van de output 3. Ontwerpen: je vertaalt de user stories naar een functioneel ontwerp aan de hand van de nieuwste BPM en low-code technologie. 4. Brug tussen business en IT: je werkt nauw samen met zowel de business als ontwikkelaars. Je inventariseert de behoefte en vertaald deze uiteindelijk naar gedragen (IT) oplossingen. 5. Continu verbeteren: de prestaties van jouw processen continu monitoren en verbeteren. Dit maakt het mogelijk om knelpunten en inefficiënties te identificeren, waardoor je direct kunt ingrijpen en de nodige verbeteringen kunt aanbrengen. 6. Gemakkelijke integratie: eenvoudig worden geïntegreerd met andere bedrijfssystemen, zoals CRM-systemen. Dit maakt een soepele uitwisseling van informatie mogelijk en vergemakkelijkt een holistisch beeld van de bedrijfsprocessen. 7. Verbeterde samenwerking: Door het delen van processen en taken worden medewerkers aangemoedigd om samen te werken en kennis uit te wisselen. Dit bevordert een cultuur van continue verbetering en verhoogt de betrokkenheid van het team bij de bedrijfsprocessen.
Aanbieden
Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)