Servicemedewerker (KCC)

IVO Rechtspraak

Utrecht

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).


Eisen:

  • Minimaal MBO 4 opleiding afgerond.
  • MBO 4 / HBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van ITIL-processen.

Wensen:

  • ITIL is een pre en servicedesk ervaring is ook een pre.

Omschrijving:

Als Servicemedewerker bij het KCC in Utrecht ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van klantcontacten via verschillende kanalen zoals telefoon, chat, mail en de Self Servicedesk. Je streeft ernaar om 85% van de meldingen direct op te lossen. Wanneer je een melding niet zelf kunt oplossen, zorg je ervoor dat deze volledig en correct wordt doorgezet naar de 2e lijns collega's. Het is belangrijk om de bereikbaarheid van de afdeling te waarborgen, met een servicelevel van minimaal 95%. Je informeert klanten actief over lopende storingen en houdt het kennissysteem up-to-date door relevante content aan te leveren. Je werkt samen met een gemotiveerd team van collega's om de gebruikers van de Rechtspraak de beste service te bieden. Je behandelt klantvragen en incidenten en fungeert als het visitekaartje van IVO Rechtspraak. Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid zijn essentieel. Je kunt zelfstandig werken, bent proactief en zoekt zelf naar informatie in het kennissysteem. Deze rol vereist een servicegerichte houding en de bereidheid om samen te werken met je team. Je komt te werken in een dynamische omgeving waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. De functie biedt de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen binnen een professionele organisatie.

Contactpersoon

Rafael Boer

Inloggen

Bekijk en beheer jouw opdracht

Superman

Word vandaag nog een Superhero!

Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?

Registreer nu en word Superhero