Servicedeskmedewerker

Den Haag

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).


Eisen:

  • Kandidaat beschikt over minimaal MBO4 werk- en denkniveau.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als servicedeskmedewerker.
  • Kandidaat beschikt over ervaring met het werken in Topdesk.

Wensen:

  • Mate waarin de kandidaat beschikt over kennis van Topdesk
  • Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met zaaksystemen.
  • Mate waarin kandidaat beschikt over de gevraagde competenties en vaardigheden (toetsbaar in CV, motivatie en/of mogelijk gesprek).
  • Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever.

Omschrijving:

Wil jij binnen een deskundige en daadkrachtige organisatie die voortdurend moet vernieuwen, de vraagbaak zijn als het gaat om het gebruik van applicaties? Denk jij in oplossingen en krijg jij energie van het helpen van mensen? Lees dan snel verder, want dan is de functie van medewerker Servicedesk de functie voor jou! Als medewerker Servicedesk ben jij degene die medewerkers van DUS-I of beleidsmedewerkers van VWS te woord staat wanneer zij vastlopen of vragen hebben over de subsidiebehandeling die ondersteund wordt door geautomatiseerde systemen. Je adviseert hen over de werking en het dagelijks gebruik van applicaties voor de subsidieverwerking. Dit omvat eerstelijns gebruikersondersteuning, waarbij je ook verantwoordelijk bent voor het registreren van binnengekomen meldingen in Topdesk. Je bepaalt prioriteiten en bewaakt de tijdige afhandeling van deze meldingen. Daarnaast verwerk je nieuwe autorisaties en voer je periodieke controles uit op uitgegeven autorisaties voor applicaties. Het opstellen en actueel houden van werkinstructies en kennisitems voor terugkerende vragen van klanten behoort ook tot jouw taken. Je draagt actief bij aan de verdere ontwikkeling van de servicedesk door proactief voorstellen te doen voor verbeteringen in de inrichting en werking van de supportdesktool en de servicedeskprocessen. Deze rol vereist analytische vaardigheden en een klantgerichte houding, zodat je effectief kunt inspelen op de behoeften van de gebruikers. Je werkt nauw samen met je collega’s van Functioneel Beheer om ervoor te zorgen dat gebruikers snel weer op weg geholpen worden. Dit is een uitdagende functie binnen een organisatie die zich richt op de gezondheidszorg, maatschappelijke zorg en sport, en waar je een belangrijke bijdrage kunt leveren aan de ondersteuning van de medewerkers.

Contactpersoon

Kicky de Groot

Aanbieding

Registreer en beheer jouw aanbieding

Superman

Word vandaag nog een Superhero!

Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?

Registreer nu en word Superhero