Servicedesk Medewerker

GGD GHOR

Utrecht

Eisen:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een relevante richting.
  • Ervaring met Servicedesk werkzaamheden en IT-support.
  • Je hebt één of enkele jaren ervaring als Servicedesk Medewerker.
  • Je bent laagdrempelig, toegankelijk en servicegericht.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
  • Ervaring in de zorg.
  • Kennis en ervaring met ITIL.
  • Kennis en ervaring met Service Management tooling (ServiceNow).
  • Werkervaring met een remote werkomgeving in MS Teams.

Omschrijving:

Voor de GGD GHOR zoeken wij een Servicedesk Medewerker. Wil jij je inzetten als Medewerker Service Desk voor een Nederland waarin iedereen zich gezond voelt? Waar iedereen in staat is om gezond te leven en zich kan ontplooien in een gezonde en veilige fysieke en sociale leefomgeving, zowel in reguliere tijden als in crisissituaties? Dan is deze rol iets voor jou! Je werkt mee aan het versterken van het team Leveren & Ondersteunen met jouw kennis en ervaring binnen het ICT-domein. Je pakt diverse werkzaamheden op in een grotendeels remote werkomgeving. Als Medewerker Service Desk heb je een cruciale rol in het waarborgen dat IV haar diensten kan blijven leveren aan klanten en gebruikers. Je biedt ondersteuning bij IT-gerelateerde vragen en problemen en zorgt altijd voor een snelle en efficiënte oplossing. Je werkt nauw samen met andere afdelingen zodat alle systemen en applicaties optimaal functioneren. Het Servicedesk team bestaat momenteel uit 7 collega’s. Enkele keren per maand ben je op kantoor aanwezig om lokale ondersteuning te bieden aan GGD GHOR collega's. Jij zorgt ervoor dat nieuwe collega's voorzien worden van de benodigde hardware en neemt hardware in bij vertrekkende collega's. In de komende jaren wordt er verder gebouwd aan de professionalisering van de Servicedesk, met als belangrijkste pijlers klanttevredenheid, operational excellence en first-time right. Jouw verantwoordelijkheden omvatten het aannemen en registreren van binnenkomende meldingen en verzoeken, het analyseren en oplossen van IT-gerelateerde problemen, en het bieden van ondersteuning aan gebruikers bij vragen en problemen, zowel remote als op kantoor. Je bent ook verantwoordelijk voor het documenteren van oplossingen en het bijhouden van kennisdatabases. Dit is een kans om bij te dragen aan de verbetering van Servicedesk processen en procedures en om ondersteuning te bieden bij de implementatie van nieuwe systemen en applicaties.

Inloggen

Bekijk en beheer jouw opdracht

Superman

Word vandaag nog een Superhero!

Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?

Registreer nu en word Superhero