Service Delivery Manager

DUO

Groningen

Eisen:

  • HBO/WO Werk- en denkniveau.
  • Minimaal 4 jaar kennis van ITIL/ITSM en servicemanagementprocessen.
  • Minimaal 4 jaar ervaring met werken in een agile omgeving en DevOps-structuren.
  • Minimaal 4 jaar inzicht in de werking van complexe IT-ketens en bijbehorende afhankelijkheden.

Omschrijving:

De Service Delivery Manager is werkzaam binnen de directie ICT en borgt de kwaliteit, continuïteit en beschikbaarheid van IT-diensten. De SDM opereert op het snijvlak van run en change en zorgt voor een integrale afstemming tussen service teams, businessbehoeften en tactisch management. Hij/zij ondersteunt de productmanager bij het inrichten van de ITSM processen en stemt af met Product Owners, Teammanagers en andere SDM’s binnen en buiten de ART. De SDM is verantwoordelijk voor het borgen van de afgesproken dienstverlening binnen scope, tijd en kwaliteit. Hij/zij regisseert ITSM-processen zoals incident-, change- en problemmanagement binnen de context van agile teams. Ook stuurt de SDM op servicelevels (SLA’s/OLA’s), klanttevredenheid en beschikbaarheid van diensten. Daarnaast analyseert hij/zij verstoringen en structurele knelpunten en initieert verbeteracties. De SDM verbindt operationele teams met businessvraagstukken en strategische doelstellingen. Dit is een uitdagende rol waarin je een belangrijke schakel bent tussen verschillende teams en de organisatie. Je moet in staat zijn om in een complexe omgeving overzicht te houden en de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen.

Inloggen

Bekijk en beheer jouw opdracht

Superman

Word vandaag nog een Superhero!

Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?

Registreer nu en word Superhero