Medior Beheerder SCG

Vereniging van Nederlandse Gemeenten

Den Haag

Eisen:

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met netwerkbeheer, opgedaan in de afgelopen 10 jaar
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met klantondersteuning in de publieke sector

Wensen:

  • Aantoonbare ervaring met werken bij vergelijkbare overheidsorganisatie

Omschrijving:

Voor de Vereniging van Nederlandse Gemeenten zoeken wij een Medior Beheerder SCG. Binnen het basisteam Collectieve diensten werk je aan diverse gemeentelijke dienstverlening, waaronder GGI (Gemeenschappelijke Gemeentelijke Infrastructuur), GT contracten, SDG en ENSIA. Voor het beheer van deze landelijke diensten is een serviceorganisatie, het Servicecentrum gemeenten (SCG), gerealiseerd. Je ondersteunt het team van SCG bij het regie voeren op hun diensten en fungeert als visitekaartje richting gemeenten als klantondersteuner. Jij bent primair verantwoordelijk voor het contact en beheer van de beheerde diensten. Samen met je collega’s draag je verantwoordelijkheid voor het volledige portfolio aan diensten dat SCG beheert. Je ondersteunt gemeenten bij vragen, aanvragen en de afhandeling van klachten over de diensten die SCG levert. Namens de klanten van SCG schakel je met leveranciers over meldingen en serviceverzoeken. Verder onderhoud je contacten met interne experts en contractmanagers bij het SCG. Je beheert diverse producten en diensten en bent het eerste aanspreekpunt voor deelnemers van de verschillende producten en diensten. Je neemt telefonische en elektronische meldingen van deelnemers in behandeling en lost incidenten en wijzigingsverzoeken op. Je beantwoordt vragen en serviceverzoeken en schakelt tijdig leveranciers in en stuurt hen aan bij vragen, serviceverzoeken, incidenten en wijzigingen. Je draagt meldingen over aan contractbeheerders en interne specialisten. Je bewaakt het supportproces en maakt standaardoplossingen en kennisitems aan op de self service portal. Je rapporteert aangemelde incidenten en oplossingen met oog op serviceverbetering. Je ondersteunt externe eerstelijnspartijen via werkwijzen en instructies. Je onderhoudt prettig contact met deelnemers en leveranciers als visitekaartje van SCG. Tussen 9 en 17 uur beman je de telefoon, support tooling en mailboxen. Samen met je collega’s werk je nauw samen met de extern belegde 24/7 supportdienst. Indien nodig verricht je overige werkzaamheden op gelijkwaardig niveau als dit voor de bedrijfsvoering gewenst of noodzakelijk is.

Inloggen

Bekijk en beheer jouw opdracht

Superman

Word vandaag nog een Superhero!

Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?

Registreer nu en word Superhero