Medewerker servicedesk

DICTU

Utrecht

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).


Eisen:

  • ITIL Foundation v3 of hoger gecertificeerd.
  • Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar.
  • Rijbewijs B.
  • On Site Support ervaring (relevant en recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (minimaal 2 jaar).
  • Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (minimaal 2 jaar).
  • Kennis en ervaring met Windows 11, Office 365, Microsoft Intune en TOPdesk (minimaal 2 jaar).

Wensen:

  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer (o.a. Intune) hiervan.
  • Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
  • Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's of hiervoor openstaand.
  • Reizen is een vast onderdeel van de functie; reistijd woon-werkverkeer is eigen tijd medewerker.
  • Werktijden gelieerd aan openingstijden van de verschillende servicebalies; rekening houden met een rooster van 5x8 uur per week.

Omschrijving:

De rol van Medewerker Servicedesk betreft een opdracht voor een ambulante onsite support medewerker met standplaats Utrecht. Je zult verantwoordelijk zijn voor het bieden van ondersteuning aan eindgebruikers op verschillende locaties in Midden/Zuid Nederland. Dit omvat het oplossen van storingen aan diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets, en het verzorgen van de uitgifte van hardware aan nieuwe gebruikers. Administratieve taken, zoals CMDB registraties, maken ook een belangrijk deel uit van je werkzaamheden. Je zult regelmatig te maken krijgen met dringende incidenten en het werken als ICT servicebalie medewerker. Daarnaast bied je VIP ondersteuning aan een selecte groep eindgebruikers. Het verhuizen van werkplekken, beantwoorden van gebruikersvragen en geven van instructies zijn ook onderdeel van je takenpakket. Je moet in staat zijn om zelfstandig te werken, maar ook goed kunnen samenwerken met collega's. Flexibiliteit en een analytische instelling zijn essentieel, evenals een klantgerichte houding. De functie vereist dat je bereid bent om te reizen naar verschillende klantlocaties. DICTU streeft naar een optimale dienstverlening en het is belangrijk dat je meldingen binnen de afgesproken SLA afhandelt. Deze rol biedt een dynamische werkomgeving waar je je vaardigheden kunt inzetten en verder kunt ontwikkelen.

Contactpersoon

Rogier Reijgwart

Aanbieding

Registreer en beheer jouw aanbieding

Superman

Word vandaag nog een Superhero!

Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?

Registreer nu en word Superhero