Medewerker servicedesk
DICTU
•
UtrechtDoor de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).
Eisen:
- ITIL Foundation v3 of hoger gecertificeerd.
- Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar.
- Rijbewijs B.
- On Site Support ervaring (relevant en recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (minimaal 2 jaar).
- Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT-balie op klantvestigingen (minimaal 2 jaar).
- Kennis en ervaring met Windows 11, Office 365, Microsoft Intune en TOPdesk (minimaal 2 jaar).
Wensen:
- Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer (o.a. Intune) hiervan.
- Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
- Gewend om feedback te geven en vragen aan collega’s of hiervoor openstaand.
- Reizen is een vast onderdeel van de functie, reistijd woon-werkverkeer is eigen tijd.
- Werktijden gelieerd aan openingstijden van verschillende servicebalies, rekening houden met rooster van 5x8 uur per week.
Omschrijving:
Als medewerker servicedesk ben je verantwoordelijk voor het bieden van ambulante onsite support aan eindgebruikers in Utrecht en de omliggende regio. Je werkt dagelijks aan het oplossen van storingen aan diverse apparatuur zoals laptops, smartphones en tablets. Je zorgt ervoor dat nieuwe gebruikers met een werkend apparaat de deur uitgaan en voert administratieve taken uit, waaronder CMDB registraties. Je hebt ervaring met het zelfstandig draaien van een ICT-balie en bent bekend met het werken in een complexe klantomgeving. Je biedt ook VIP ondersteuning aan een selecte groep eindgebruikers en houdt hen op de hoogte van de status van hun meldingen. Je bent verantwoordelijk voor het verhuizen van werkplekken en het beantwoorden van gebruikersvragen. Daarnaast voer je projectwerkzaamheden uit en ben je bereid om incidenteel over te werken. Je bent een flexibele en veelzijdige werknemer die in staat is om meerdere taken tegelijk te beheren. Reizen naar verschillende klantlocaties is een vast onderdeel van de functie. Je werkt 40 uur per week, waarbij je rekening houdt met de openingstijden van de servicebalies. DICTU streeft naar optimale dienstverlening en verwacht dat je meldingen binnen de afgesproken SLA afhandelt.
Contactpersoon
Rogier ReijgwartAanbieding
Registreer en beheer jouw aanbieding

Word vandaag nog een Superhero!
Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?
Registreer nu en word Superhero