IT-Servicedesk Medewerker
Nationaal Coördinator Groningen
•
GroningenDoor de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).
Eisen:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Ervaring met gebruikersondersteuning.
- Ervaring en affiniteit met het ICT-speelveld.
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
- Klantgericht en resultaatgericht; wil collega’s een goede oplossing bieden.
- Verantwoordelijkheidsgevoel en zorgen dat de klant geholpen wordt.
- Gestructureerd kunnen werken en kunnen omgaan met hectiek.
- Bij voorkeur ervaring met Topdesk of een ander Service Management tool.
- Kennis en/of certificering van ITIL.
Wensen:
- Kennis van ITIL.
- Ervaring als IT-servicedesk medewerker.
- Competenties en vaardigheden passend bij de rol (toetsbaar in CV, motivatie en/of gesprek).
- Ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever.
- Concurrerend uurtarief.
Omschrijving:
De IT-servicedesk medewerker biedt dagelijkse ondersteuning aan gebruikers met vragen over informatievoorziening en het oplossen van storingen met applicaties. Deze rol omvat het registreren van vragen en meldingen van incidenten, en het bieden van oplossingen. Indien een probleem niet direct kan worden opgelost, wordt het incident doorgezet naar de 2e lijn, waarbij de IT-servicedesk medewerker de coördinatie behoudt en ervoor zorgt dat incidenten volgens de afgesproken SLA worden afgehandeld. De medewerker fungeert als aanspreekpunt voor zowel gebruikers als leveranciers, en is verantwoordelijk voor het registreren van gebruikers, aanvragen van accounts, applicaties en apparatuur, en het beheren van autorisaties. Daarnaast is het belangrijk om gebruikers te instrueren en hen te ondersteunen bij hun vragen. De IV Servicedesk is het centrale contactpunt voor medewerkers van NCG voor vragen over applicaties en werkplekken. Deze rol vereist een klantgerichte en resultaatgerichte houding, evenals goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels. De medewerker moet gestructureerd kunnen werken en in staat zijn om te gaan met hectiek. Ervaring met Topdesk of een andere Service Management tool is een pré, evenals kennis van ITIL.
Contactpersoon
Rogier ReijgwartInloggen
Bekijk en beheer jouw opdracht

Word vandaag nog een Superhero!
Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?
Registreer nu en word Superhero