Inkoop & Leveranciersmanagement
Eisen:
- Hbo-werk- en denkniveau
- Ervaring als contractbeheerder of in leveranciersmanagement
- Ervaring met budgettering (jaarbudgetten, forecasts)
- Sterke cijfermatige vaardigheden; kennis van Excel, SAP en/of BI
- Inzicht in kostenbewaking (OPEX/CAPEX)
Omschrijving:
Voor een van onze directe eindklanten in de omgeving van Amsterdam zijn wij op zoek naar versterking op het gebied van IT inkoop & leveranciersmanagement. In deze rol fungeer je als de verbindende schakel tussen de finance, inkoop en IT-afdeling. Je beheert een leveranciersportfolio van meer dan 100 leveranciers en ziet erop toe dat afspraken worden nagekomen en alles soepel verloopt. Een belangrijk aspect van de functie is het bewaken van contracten met bijbehorende afspraken en deadlines. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het analyseren van kosten en het opstellen van bijbehorende rapportages. Je houdt je ook bezig met het bewaken van budgetten en werkt mee aan het jaarbudget en forecasting. In deze adviserende rol geef je input op het gebied van prijs-kwaliteit en doe je verbetervoorstellen. Je werkt nauw samen met diverse collega's, zowel nationaal als internationaal, wat een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal vereist. Deze functie biedt een kans om je vaardigheden in inkoop en leveranciersmanagement verder te ontwikkelen en een waardevolle bijdrage te leveren aan de organisatie.
Contactpersoon
Nicole Knavennicole.knaven@linden-it.com
0636082882
Inloggen
Bekijk en beheer jouw opdracht

Word vandaag nog een Superhero!
Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?
Registreer nu en word Superhero