Ict medewerker helpdesk
Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).
Eisen:
- Je hebt een afgeronde MBO 4-opleiding in een relevante richting.
- Je hebt aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Je hebt aantoonbare ervaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk.
- Je hebt aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron voor Apple en Windows devices.
Wensen:
- Je hebt aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365 / Windows 11 (certificering voor MD-102T00: Microsoft 365 Endpoint Administrator is een pré).
- Je hebt aantoonbare ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers.
- Je hebt aantoonbare ervaring met videoconferencing met Webex en MS Teams.
- Je hebt een klantvriendelijke houding en ervaring met het begeleiden van gebruikers.
Omschrijving:
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een onafhankelijke toezichthouder die erop toeziet dat bedrijven eerlijk concurreren en consumentenbelangen beschermt. De missie is om kansen en keuzes voor bedrijven en consumenten te bevorderen. ACM is een zelfstandig bestuursorgaan, waarvoor het Ministerie van Economische Zaken politiek verantwoordelijk is. Er werken ruim 520 collega's. De komende periode staan er voor de ICT Helpdesk een aantal grote projecten op de planning, waardoor extra capaciteit en kennis nodig zijn. De tijdelijke versterking zal taken uitvoeren op de Helpdesk, zodat de vaste medewerkers kunnen deelnemen aan projecten en opleidingen kunnen volgen. Als medewerker van de ICT Helpdesk ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de organisatie. Je zult verantwoordelijk zijn voor het inrichten en uitrollen van ca. 600 nieuwe laptops, evenals de uitgave, inname en inrichting van devices zoals laptops, iPhones en iPads. Je biedt ondersteuning bij AV-middelen en voert de in- en uitdienstprocedure uit. Het registreren, verwerken en afhandelen van meldingen in TOPdesk behoort ook tot je taken. Daarnaast bied je telefonische en balie-gebruikersondersteuning. Het is belangrijk dat je klantgericht bent en goed kunt luisteren naar de behoeften van de gebruikers. Je werkt nauw samen met je collega's en zorgt ervoor dat de ICT-diensten soepel verlopen. Je hebt de mogelijkheid om je kennis verder uit te breiden door deel te nemen aan opleidingen en projecten.
Contactpersoon
Rogier ReijgwartAanbieding
Registreer en beheer jouw aanbieding

Word vandaag nog een Superhero!
Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?
Registreer nu en word Superhero