ICT Helpdesk medewerker (2FTE)

Autoriteit Consument & Markt (ACM)

Den Haag

Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).


Eisen:

  • Afgeronde MBO 4 opleiding in een relevante richting.
  • Cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11.
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Aantoonbare ervaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk.

Wensen:

  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11 (certificering voor MD-102T00 : Microsoft 365 Endpoint Administrator is een pré).
  • Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron.
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers.
  • Aantoonbare ervaring met video conferencen met Webex en MS Teams.

Omschrijving:

De ICT Helpdesk medewerker zal verantwoordelijk zijn voor het inrichten en uitrollen van ongeveer 600 nieuwe laptops. Dit omvat de uitgave, inname en het inrichten van verschillende devices zoals laptops, iPhones en iPads. Daarnaast zal de medewerker ondersteuning bieden bij audiovisuele middelen en betrokken zijn bij de in- en uitdienstprocedure. Het registreren, verwerken en afhandelen van meldingen in TOPdesk is een belangrijk onderdeel van de rol, evenals het bieden van telefonische en balie gebruikersondersteuning. De komende periode staan er voor de ICT Helpdesk een aantal grote projecten op de planning, waardoor extra capaciteit en kennis nodig zijn om deze te realiseren. De tijdelijke versterking zal taken uitvoeren op de Helpdesk zodat de vaste medewerkers zich kunnen richten op projecten en opleidingen. Dit biedt een unieke kans om bij te dragen aan de verbetering van de ICT-diensten binnen de organisatie. De rol vereist een klantvriendelijke houding en het vermogen om gebruikers te begeleiden. De medewerker zal deel uitmaken van een platte, overzichtelijke organisatie met een focus op samenwerking en probleemoplossend werken. Het is essentieel dat de medewerker goed kan communiceren en in staat is om instructies op te volgen van leidinggevenden. Deze rol biedt de mogelijkheid om ervaring op te doen in een dynamische omgeving en bij te dragen aan de ondersteuning van zowel consumenten als bedrijven.

Inloggen

Bekijk en beheer jouw opdracht

Superman

Word vandaag nog een Superhero!

Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?

Registreer nu en word Superhero