2e Lijns Servicedeskmedewerker IT
Stichting Waternet
•
AmsterdamDoor de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering).
Eisen:
- Minimaal 4 jaar ervaring als 2e lijns ICT servicedesk medewerker in de afgelopen 5 jaar
- Afgeronde opleiding minimaal op MBO niveau 4, bij voorkeur in ICT
- In het bezit van rijbewijs B en bereid in een bestelbus te rijden
- Aantoonbare werkervaring met de afhandeling van ICT-incidenten en wijzigingen
- ITIL V3 of V4 Foundation gecertificeerd
- Minimaal 2 jaar werkervaring met Topdesk of een soortgelijke ITSM-applicatie in de afgelopen 4 jaar
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Wensen:
- Ervaring bij een soortgelijke overheidsinstantie
- Kennis en ervaring met een telefonieplatform, zowel mobiel als vast
- MD-100 en/of MD-101/MD-102: Windows Client gecertificeerd of hiermee bezig
- MS-900 gecertificeerd
- In het bezit van een Havo-diploma
Omschrijving:
Voor Stichting Waternet zoeken wij een 2e Lijns Servicedeskmedewerker IT. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en afhandelen van incidenten en serviceverzoeken van interne eindgebruikers. Je werkt binnen het team Customer Service, dat onderdeel uitmaakt van de Solution Werkplek. Je zorgt ervoor dat meldingen die via Topdesk binnenkomen adequaat worden behandeld. Dit houdt in dat je incidenten analyseert, opvolgt en registreert. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het in- en uitgeven van devices, en zorg je ervoor dat het kennissysteem up-to-date blijft. Je biedt ondersteuning aan collega's met applicaties en devices, zowel op locatie als remote. Ook schakel je met IT-specialisten en externe leveranciers om problemen op te lossen. Je draagt bij aan de continue verbetering van processen binnen het team. De IT-organisatie van Waternet werkt Agile, met Scrum en Kanban, en levert digitale werkplekken aan ongeveer 2000 medewerkers. Het team Customer Service is een van de vier teams binnen de afdeling Werkplek. Hierin werk je met moderne technologieën zoals Windows 11 en Microsoft Intune. We zoeken iemand die klantgericht, communicatief vaardig en proactief is, en die graag bijdraagt aan de professionalisering van processen.
Inloggen
Bekijk en beheer jouw opdracht

Word vandaag nog een Superhero!
Registreer je direct en krijg toegang tot het grootste aanbod IT-opdrachten van Nederland. Profiteer van slimme tools, AI-ondersteuning en een vliegende boost voor jouw freelance carrière. Waar wacht je nog op?
Registreer nu en word Superhero