Functioneel Beheerder Domein Publieksdienstverlening

In het team Functioneel Beheer werken we vanuit 5 inhoudelijke domeinen. Dit zijn zelforganiserende teams die zoveel mogelijk zelfstandig werken binnen hun eigen domein, onder coördinatie van een senior. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder burgerzaken die inzetbaar is in het Domein Publieksdienstverlening. Het Domein Publieksdienstverlening beheert de applicaties Key2Burgerzaken, portaal burgerzaken, Centric leefomgeving, Key2begraven, Key2betalen en JCC. Binnen dit domein zijn we op zoek naar een ervaren Functioneel Beheerder die tijdelijk extra ondersteuning kan geven op het gebied van de burgerzaken applicaties. Werken als beheerder betekent gebruikersondersteuning, incidenten oppakken en afhandelen, updates begeleiden, etc. Jij bent een vraagbaak voor je eindgebruikers in je domein. Jij ondersteunt en adviseert onze collega's bij alle voorkomende vragen die zij tegenkomen in het gebruik van boven­genoemde applicatie. Je werkt samen met je collega beheerders binnen het domein, waarbij je kennis en ervaring deelt over inhoud van je werk en processen van je klantafdeling. Wij zoeken een proactieve en energieke Functioneel Beheerder die het leuk vindt om de processen binnen de BVO te leren kennen. Door je dienstverlenende karakter ben je sterk in gebruikersondersteuning. Je bent sterk in werkplek beheer en kunt indien nodig schakelen met onze ketenpartner Solvinity en Axians. Je hebt onze kerncompetenties (resultaatgerichtheid, samenwerken en klantgerichtheid) hoog in het vaandel staan en bent bereid om soms net een stapje harder te lopen dan verwacht wordt. 6 maanden - 32 uur - 36 uur per week - 0,88 - 1 fte Functie-eisen Dutch native or near native Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4; Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken, Key2Betalen en Portaal burgerzaken; Je bent in bezit van een rijbewijs om te kunnen reizen tussen beide gemeenten; Je bent volledig op kantoor inzetbaar om maximale ondersteuning te bieden aan team burgerzaken; Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeentelijke organisatie; Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder burgerzaken. Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct! We streven ernaar om binnen één werkdag contact met je op te nemen. Bedrijfsprofiel Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Aanbieden
Deze opdracht is gesloten.

Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)

Meld je aan

Meld je aan, word een Superhero en bied jezelf aan op de leukste opdrachten! Met een account heb je toegang tot de grootste verzameling IT-opdrachten in Nederland.