BAG Beheerder
Wat ga je doen? De BAG-beheerder ondersteunen met de uitvoering van de volgende werkzaamheden: Registratie van logiesobjecten op recreatieterreinen. Opnemen van standplaatsen in de BAG en het (her)nummeren van panden en standplaatsen, waar mogelijk in overeenstemming met de bestaande nummering zoals op de parken wordt gebruikt. Deze werkzaamheden zijn inclusief het opstellen van de benodigde brondocumenten. Projectmatig onderzoeken van in het verleden vermoedelijk onjuist opgevoerde bouwjaren en het waar nodig corrigeren hiervan. Onderzoeken van de juistheid van (de bestemming van) geregistreerde objecten t.b.v. de ontwikkeling van een woningregister. Analyse van verschillen tussen BAG en WOZ in afstemming met de belastingsamenwerking BghU, en het wegwerken van deze verschillen. Wat breng je mee? Een kwaliteitsgerichte houding, je werkt nauwgezet en gestructureerd en je voelt je verantwoordelijk voor een zo hoog mogelijke kwaliteit van onze basisregistratie; Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk); Inzicht, creativiteit en vaardigheid met het inschatten en oplossen van BAG-problemen; Goed begrip van de informatieketen waar de BAG onderdeel van uit maakt. Projectmatig en zelfstandig kunnen werken; Planner en organisator; Affiniteit met automatisering; Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt integraal; Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen; Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk; Initiatiefrijk, lef en inlevingsvermogen in een ander. 12 uur - 0,3 fte - 6 maanden Functie-eisen Dutch native or near native HBO werk- en denkniveau; Minimaal 2 jaar relevante werkervaring met de BAG; Aantoonbare werkervaring met de applicatie Vertex BAG van Processfive; Aantoonbare werkervaringen met het werken met documentmanagement- en zaaksystemen; Kennis van raakvlakken basisregistraties BGT, WOZ, BRK-PB, BRP en BAG. Dit dient toegelicht te worden in het CV; Aantoonbare ervaring met het voorbereiden van nummerbesluiten, inclusief afstemming met belanghebbenden (ketenpartners, inwoners en bedrijven); Aangesloten bij een relevant kennisnetwerk. Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct! We streven ernaar om binnen één werkdag contact met je op te nemen. Bedrijfsprofiel Werken bij onze gemeente. Wat kun je dan van ons verwachten: mensen die houden van natuur en ruimte, de dynamiek van alledag en de uitdagingen van deze tijd. Dat vind je in onze dorpen. Betrokkenheid en verbinding typeren ons.
Aanbieden
Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)