Servicenow devops engineer
Door de Wet DBA is deze opdracht alleen in te vullen door IT-professionals in loondienst (detachering). Eisen: - Uurtarief maximaal €100,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten - Kennis van- en ervaring met Agile werkwijze, met name Scrum en Kanban - Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau - Aantoonbare kernnis van ITIL 4 - Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare (DevOps Engineer ServiceNow) functie - ServiceNow gecertificeerd (Developer/ Implementation Specialist)- Bekend met modules als ITSM, IRM, WSD - Aantoonbare kennis van: - Rest API’s, Javascript, HTML, CSS, Angular JS Wensen: - Aantoonbare kennis van SIAM implementaties - Toont duidelijk aan (max 300 woorden) op welke wijze u in vorige opdrachten hebt bijgedragen aan de implementatie en/of doorontwikkeling van het product ServiceNow. Beschrijf uw rol, uw specifieke bijdrage en het eindresultaat. Beschrijf dit voor zowel de soft skills die u bezit als de inhoudelijke expertise die u mee brengt (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Benoem hierbij de ervaring die u heeft opgedaan met ServiceNow en in het bijzonder met welke modules u al eens eerder heeft gewerkt. (90 punten) Omschrijving: Detachering bij Het Kadaster, een zelfstandig bestuursorgaan dat verantwoordelijk is voor het registreren en verstrekken van gegevens over vastgoed in Nederland. De organisatie speelt een cruciale rol in het ondersteunen van maatschappelijke vraagstukken door middel van betrouwbare data. De opdracht betreft een rol als DevOps engineer binnen de afdeling Support en Projecten, die de Enterprise Service Management (ESM) dienst levert. De focus ligt op het verbeteren van de ServiceNow tool en het doorontwikkelen van functionaliteiten zoals Selfservice en Cloud. Je werkt samen met een team van zeven DevOps engineers, een Scrummaster en een Productowner. De werkzaamheden omvatten het opleveren van user stories, het afhandelen van incidenten en het adviseren van stakeholders. Je moet in staat zijn om de wensen van stakeholders te vertalen naar praktische oplossingen, waarbij je de gehele keten overziet. De rol vereist kennis van verschillende modules binnen ServiceNow, zoals ITSM en IRM, en ervaring met Agile methodieken zoals Scrum. Daarnaast is het belangrijk om klantgericht te werken en de klanttevredenheid te monitoren. Je zult ook verantwoordelijk zijn voor het rapporteren van informatie en het vastleggen van componenten binnen ServiceNow. De functie is ingedeeld in functieschaal 11, conform de CAO van de opdrachtgever. De startdatum is onder voorbehoud van de afronding van de offerteprocedure, en er wordt verwacht dat je minimaal twee dagen per week op kantoor aanwezig bent. De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een geheimhoudingsverklaring dient ondertekend te zijn voor aanvang van de werkzaamheden.
Aanbieden
Wanneer je ingelogd bent zie je hier de volledige tekst van de opdracht. Nu hebben we deze tekst hier geplaatst om het design er mooi uit te laten zien. En eigenlijk zou deze tekst ook helemaal niet zichtbaar moeten zijn als je niet aan de html of css had gezeten ;)